Recenze (77)
Světová válka Z (2013)
Celkem dobře provedené. Ale upřímně si můžeme říci "nebýt Brada Pitta ", tak film dosáhne max. průměrného hodnocení, i když některé scény, byli velmi dobře natočené i bez Pitta. Dávám 65%.
Scary Movie 5 (2013)
celkem dobrá parodie, ale až na ten konec, kterej mohl být lepší
Lesní duch (2013)
Vůbec bych se tu neřídil podle ostatních lidí co film špatně komentují.Můžu říci jen jediné...,super film!!
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Asi nejlepší hororový seriál, který sem kdy viděl. 1. řada, velmi dobrá atmosféra, herci byly paradní, černý humor a spusta emocí.Moc super!! 90% ! 2. řada, užasná!! Asylum, jako prostředí vynikajicí, znepokojivá atmosféra, užasní herci, obzvlastě sestra Jude a Marry-dábel. !! Anděl smrti - byl to velmi dobrý nápad obsadit takovou postavu. Ostatni herci velice sympatičtí a profesionálně to uměli zahrát. Tato řada skončí velice smutně a bude šokující. 100% !!!!!! 3 série bude...
REC 3: Počátek (2012)
ostuda!! film se vůbec nemuže přirovnávat k REC. Uplně zbytečně natočené a zkazilo to si myslím, i pověst o filmu. No nic, dělějme, že film k REC nepatří. Dávám dvě hvězdičky za snahu natočeni a poslední minutu na konci filmu.
Citadel (2012)
pecka! takové styly filmů se mi líbí. Hlavně ta atmosféra, okolí. Britové umí točit takové filmy, jen tak dál.75%
Sinister (2012)
Celkem slušné lekačky, které trvají až do konce filmu. Od začátku filmu byla mrazivá, hororrová atmosféra, která se velmi pomalu táhla po celou dobu. Některé scény ve filmu byly stokrát ohranné, ale i tak výborně na člověka znepokojivě zapůsobily. Film mě velice potěšil. Jen škoda, že takové kvalitní horory jsou v kině opravdu jen jednou za rok:(
Grave Encounters 2 (2012)
O hvězdičku horší jak grave encounters 1.
V/H/S (2012)
cekal jsem o tohoto filmu vic. Grave encountres je lepsi filmek:)
Chata v horách (2012)
Celkem dobrý horor s nádechem humoru. 70%