Recenze (809)
Amazing Spider-Man (2012)
Nemohu se zbavit dojmu, ze tohle je delano pro mnohem mladsi publikum nez Raimiho serie =/. Asi proto to nemohu zkousnout...
Modlitby za Bobbyho (2009) (TV film)
Slovy nelze popsat, co ve me tohle vyvolalo...Kazdopadne obrovskou zasobu kapesniku vrele doporucuji... Ted musim najit nejakou komedii...
Nespoutaný Django (2012)
Premiera CSFD: Tarantically EPIC!!! Pridam vic po druhem shlednuti.
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Ezra...pak dlouho nic...Logan...pak dlouho dlouho nic a pak je zbytek obsazeni... Herecky Ezra kompletne vsechny prevysil.
Bourneův odkaz (2012)
Scenarista by zaslouzil vykastrovat...takto zprznit celou serii...
Jump street 21 (2012)
Just pure fun!
Sněhurka a lovec (2012)
Jedna hvezda za vizual, jinak otresna nuda a patos.
Rocky III (1982)
Stallone uz vypada jako vytesany do kamene. Mene kecu, vice boxu. Tady se mi mnohem vice libil Clubber. Ty jeho vytacky: Blbecku, tak pojd. Kretene, dneska te zabiju... Skvele. Navic Appolo jako Rockyho trener... No a vsuvka s "hovadem" Hoganem, tresnicka na dortu. Bohuzel, to vse okolo, co bylo skvele na prvnich dvou dilech, Rockyho prostackovstvi a jednoduche smysleni, dychtiva a uprimna laska k Adriane, to vse slo v tomto dile uz stranou. Skoda...
Rocky II (1979)
Rocky si zacal trochu verit, ale v nitru je to stale ten prostacek, pro ktereho je box zivotni sen, ktery ale nepotrebuje za kazdou cenu snit...jeste stale to neni samy sval bez gramu tuku jako v nasledujicich dilech, ale kdyz se clovek kouka na ty filmy v rade za sebou, tak sleduje ten pokrok a ty zmeny ve stavbe Stalloneho postavy...
Rocky (1976)
S velkym, takrka obrovskym odstupem 14 let jsem se na tento film podival. Zvysuju hodnoceni na plny pocet. Stallone tam vypada tak neuveriltene prirozene, takovy prostacek, co je dotlacen ke svemu snu, az jsem mu hltal kazdy pohyb a v zaveru pomalu citil kazdou ranu...