Recenze (904)
Animalien (2012) (studentský film)
Hezký nápad, pěkně barevně zpracovaný. Až na barvy ale graficky poněkud nezajímavě simplistické.
Riddick (2013)
Dal bych čtyři, ale konec je napsaný, jako když chci něco rychle ukončit, protože mě to už nebaví psát...
Kauppa käy (1958)
Nic moc zajímavého k vidění a slyšení v tomto dokumentu není, krom následného vyklízení a úklidu.
Aurinko ja meri (1957)
Poměrně nudný dokument o tom, jak se lidé chovají u vody.
Perämeren hylkeenpyytäjät (1957)
Velmi dobrá práce s kamerou zaujme. Škoda, že je film po letech málokdy dostupný v lepší obrazové kvalitě.
Vlk z Wall Street (2013)
Proč tak dlouhé? Né že by se člověk nudil, spíše naopak. Ale podruhé už film díky délce vidět nechci. Škoda
Babycall (2011)
Film je až tak špatně napsaný, že se na konci budete ptát: "cooo???"
Komorník (2013)
Tenhle snímek se nezabývá dostatečně do podrobna událostmi, které mohou zajímat evropského diváka a tedy i mě. Rasové téma sice zajímavé je, ale film se všeho jen tak lehce dotýká, zřejmě díky předpokladu, že diváci znají celé historické pozadí. Na druhou stranu chápu, že pro afro-amerického diváka tenhle film může být filmem roku. Navíc mě strašně iritovala toporná neherečka Oprah, která je ve filmu snad víc, než sám Cecil Gaines, o kterém film je.
Taisteleva Unkari (1956)
Tyto záběry mi v lecčems připomínají ty o dvanáct let starší z Československa...
Korkeakoulu Otaniemeen (1956)
Naprosto příšerně namluvený dokument o stěhování vysoké školy do Espoo. Vypravěč to očividně nikdy předtím nedělal a i proto také ani nikdy poté. Dvanáct minut uspávání hadů.