Recenze (904)
Free Samples (2012)
Amatérsky zpracovaný a napsaný film ve kterém hraje křoví Jesse Eisenberg. Nahodilé vpouštění plochých postav do jednoho dne bývalé studentky práv, která zaskakuje za svoji kamarádku, jejíž představitelka se projevuje minimem hereckého talentu, v dodávce se zmrzlinou. Ukázka toho, že obsah nikoli každého dne je vhodný jako scénář, jež je vhodné zfilmovat. Škoda 80 minut.
Shrek the Musical (2013)
Muzikál je místy vtipný, ale to byl film taky a hudba mě bohužel nijak moc nezaujala. Na jedno zkouknutí asi dobré, ale obávám se, že i přes hezké kostýmy je muzikál na předpokládané cílové publikum - děti - poměrně dlouhý.
Madonna: The MDNA Tour (2013) (koncert)
Jako člověk, jenž není fanouškem Madonny, jsem shlédl pouze náhodou a osobně mě koncert zaujal nikoli pozitivně pouze v první části koncertu něčím, co bych mohl z mého pohledu označit za oslavu násilí. Možná jsem to špatně pochopil. Vidět jsem nemusel a rozhodně už se znovu dívat nebudu.
Noční Show Jimmyho Fallona (2009) (pořad)
Fallon se snaží být vtipný ale přijde mi, že, stejně jako jeho zápal pro všechno, co se dostane do studia, je to všechno takové umělé. Možná, že až Jimmy dosáhne v délce talkshow kariéry na 20 let Conana O'Briena, jeho humor bude vypadat také přirozeně jako ten Conana.
Jimmy Kimmel Live! (2003) (pořad)
Kimmel má vtipné monology a na show je vidět, že stanice má peníze, na druhou stranu většina skečů je poměrně trapná, trapný je sidekick Guillermo a hlavně je show plná rádoby vtipných reklamních skečů - dost výrazný "whoring." Nejlepší epizoda potom byla ta z roku 2013 hostovaná Mattem Damonem.
Puhtaus, kodin onni (1955)
To, co do nás dnes televize hustí co dvacet minut na jakémkoli programu, měli před půl stoletím možnost diváci vidět v kinech v patnácti minutách i s instruktáží od předních domácích herců. Představte si, že vám dnes před filmem v kině bude Ondřej Trojan vysvětlovat, že kus hadříku je po zámíchání v chemické baňce bílý jen v kombinaci se správným práškem na praní.
Dads (2013) (seriál)
Nevidím rozdíl mezi touto komedií a a například How to Live with Your Parents (For the Rest of Your Life) nebo Retired at 35. Celkem nudné jsou všechny. Dal bych 20% ale mám rád Setha Greena.
Po zániku Země (2013)
Strašný scénář, strašný malý Smith. patetické. Proč Shyamalan ještě vůbec točí?
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Kruci, člověk se ani nenaděje a viděl všechny díly. A přitom se zase jedná o seriál, který vám s jeho postavami přiroste k srdci tak snadno, třeba jako mě kdysi MASH, Přátelé a Gilmore Girls...
96 hodin: Odplata (2012)
Víte jak se někdy ty druhé díly povedou, že jsou skoro lepší než první díly? Tak tohle není ten případ.