Recenze (435)
Zahrada - O myších ve staniolu (1977) (epizoda)
Opravdu slabší díl než ostatní...
Zahrada - O té velké mlze (1975) (epizoda)
Staré české pohádky mají své kouzlo, díky Bohu, za ty dary.
Machete (2010)
Lepší 3 *, chvílemi nebylo nouze o zábavnou podívanou, ale čekal jsem od toho víc, docela mě to zklamalo.
Resident Evil: Afterlife (2010)
Výborný film, který mě nadchl svou 3D tvorbou, hudbou, hercemi a celkově to stálo za to, jen se divím, že tu má tak nizké hodnocení...
Osvícení (1980)
Dříve než tenhle film, jsem viděl Simpsonovský čarodějnický díl, kde na Osvícení byla parodie a díky tomu mě ve filmu nic nového nepřekvapilo. Oba filmy si zaslouží mé nejvyšší hodnocení, Kubrick s Nicholsonem jsou prostě skvělý!
Skrývačky (2008) (TV film)
Film, který byl z části točený v mé rodné vsi bych si představoval daleko lepší. Nemělo to ani hlavu ani patu. Tady přihazuju nějaké fotky z natáčení http://www.ujezdvk.com/fotogalerie/film2008.swf.php
Sim Salabim (2008)
Geniální
Štěstí (1985) (TV film)
Jana Paulová to zahrála skvěle, celkem to mělo šmrnc a líbilo se to, takže 4*
Tenkrát na Západě (1968)
Ač si ve westernech nelibuju, tak musím uznat, že Tenkrát na Západě a Hodný, zlý a ošklivý jsou hodně povedené filmy, které si zaslouží 5 *. Ale film HZAO je o nějaký ten level lepší.
Jak vycvičit draka (2010)
Nejlepší animák, který jsem kdy viděl!!!