Recenze (12)
Vize zločinu (2007) (seriál)
jedno z tych lepsich krimi ... hlavne vdaka Jeffovi
Zázračná planeta - Série 1 (2006) (série)
HD verzia si zaslúži minimálne 6*
Zajatci mlhy (2005)
... skoda, ze sa neda dat 6*
Extrémní svahy (2005)
Terje je samovrah ... ale vyborne sa na jeho jazdu pozera :)
Funny Games (1997)
Perfektný horror búrajúci všetky zaužívané klišé. Akurát ma mrzí, že Haneke pracuje na remaku tohto filmu pre americké publikum :/
Saam gaang (2002)
1) MEMORIES je príbeh, ktorý nesklame, ale ani nenadchne. Podobných bolo za posledné roky natočených nespočetne mnoho. *** 2) THE WHEEL zaujme netradičným prostredím (odohráva sa v komunite bábkových umelcov) a krásnou grafickou stránkou. Strach však nenavodí *** 3) GOING HOME je o triedu inde ako predošlé dve poviedky. Je to viac drama ako horror, každopádne príbeh má silnú atmosféru a ešte k tomu aj výborný scénar :) ***** Celkovo je to za slabšie ****
Hele kámo, kdo tu vaří? (2005)
Aj to iba kôli "Penis-show", bez toho by to bola úplna nuda.
Marebito (2004)
Keď to pozeráte cez deň, v kine alebo v inej spoločnosti, tak si odrátajte 1 hviezdičku. Ak vám vadia filmy bez výpravy a dokonalých kulís, tak dajte dole ďaľšiu *. Ja ako skalný priaznivec Shimizu a J-horroru celkovo nemôžem ísť pod 4 * už len kôli vcelku originálnemu scenáru a zaujímavej kamere.
Libertin (2004)
Ale bez J. Deppa a S. Morton by to boli slabe 2*
Tma (2005)
Jedno z najpríjemnejších prekvapení roka :) Dosť mi to pripomenulo japonské horrory z poslednej doby. Ten, kto má rád mysteriózne horrory, nebude sklamaný ...