Recenze (224)
Občan Havel přikuluje (2009)
dost bylo Havla !
Obloukovi (2001) (seriál)
Dobrá ujetost, ta moralita tam trochu smrdí ale celkově je to prdel jak sviň. Můj favorit je fotr bez končetin.
Odplata (1999)
Není to špatný ale oproti původnímu Point Blank s Lee Marvinem mi přišel příběh trochu čuráckej. Kdybych toto viděl jako první tak dam 5*.
Odtud až na věčnost (1953)
Minus jedna hvězda za to že jsem čekal nějaký detailnější mučeníčko Sinatry od Ernieho.
Operation Dirty Dozen (1967)
Promo a zajímavé ukázky ze zákulisí k Tuctu špinavců. http://www.youtube.com/watch?v=zHBccI9gn_o
O princezně, která ráčkovala (1986) (TV film)
Ostrov (1980)
já rád kulomet !
Osvícení (1980)
Jeden z mála filmů co je lepší než knížní předloha,i když knižní předloha od Stephena Kinga byla bezvadná!Jack Nicholson zde předvedl své herecké kvality.Ten člověk musí být opravdu blázen,protože takhle dokonale se to nedá zahrát.Ale i celková atmosfára filmu,at už se jedná o hudbu nebo prostředí horského hotelu je dokonalé!
Oškliví Američané (2010) (seriál)
kurva taky chcu šukat s démonkou !
Pablo Escobar: Kokainový král (1998) (TV film)
seňor Pablo Escobar ví, co fotbalista smí