Oblíbené filmy (10)
Evangelium: 1.11 Monstrum (2007)
Ikdyž je Evangelion 1.11 pouze remake prvních šesti dílů pouze s malými obměnami. Ale i tak mě celý film naprosto pohltil.
Evangelion šin gekidžóban: Ha (2009)
Druhý díl se od svého předchůdce dosti liší a nabízí něco nového. Už to není tak depresivní, vztahy mezi jednotlivými postavami už nejsou tak platonické, postavy jsou více propracované, zdařilé rozšíření děje a zajímavé nové postavy a graficky to vypadá také mnohem lépe. Celkově vzato se jedná o úžasnou podívanou, která nemůže nechat chladného snad nikoho.
Šinseiki Evangelion gekidžóban: The End of Evangelion (1997)
Tento alternativní konec k NGE naprosto napravil moje prvotní zklamání z původního konce. Je těžké najít slova, která by vystihla úžasný zážitek z tohoto filmu. Konec podle mě naprosto vysvětluje celé dění kolem NERVU, SEELU a Ikarihi otce Gendoua a jeho úmyslech . Naprosto mě toto psychologické drama pohltilo stejně jako jeden z Andělů v seriálu.
Nana (2005)
Skutku nádherný film o přátelství dvou dívek, které se obě jmenují NANA. Je to příběh o jejich touhách, snech, přáních a láskách. Skvěle zahrané, lidé jsou svý je cítit jejich osobnost. Příběh je zajímavý, poutavý a zabavný. Rozhodně jeden z nejlepší filmů co jsem kdy viděl.
Princezna Mononoke (1997)
Skutku krásný a napínavý film který mě naprosto učaroval a to nejen animací, ale i nádhernou hudbou a v neposlední řadě i svým, napínavým a srozumytelným, příběhěm. Podle mě se jedná o jedno z nejlepších anime vůbec.
Mizerové II (2003)
Podle mě, spolus prvním dílem, jako akční film v celku slabé, ale jako komedie velmi dobré a zábavné, plné vtipných hlášek situací.
Howlův kráčející hrad (2004)
Naprosto úžasné anime, ta kresba/animace je skutečna okouzlující. Létající/chodící zámek, naprosto originální nápad, výborné postavy, zajímavý a napínavý příběh, který dostatečně rozproudí vaši fantazii.
Cesta do fantazie (2001)
Mistrovké dílo od Hayaa Miyazakiho. Úžasná animace, zábavný a napínavý příběh, zajímavé postavy. 10/10
Město bohů (2002)
Město bohů rozhodně není pro slabší povahy, film je celkem krutý a drsný, přesto je zajímavý a napínavý. Atmosférou mi to trochu připomíná Amores peros, ale i přesto úžasná podívaná.
Final Fantasy VII: Advent Children (2005)
Po zklamání z Esence život jsem váhal zda se podívat na Advent children, ale zvědavost mě přemohla anelitoval sem. Úžasně vypadající animace, celkem propracovaný a zajímavý příběh, dobře propracované a občas i zábavné postavy. Na filmu je to vidět a z každého animovaného políčka je cítit fantazii a atmosféru jedné z největších sérií hráčské historie. Film je velmi akční a má velmi rychlý spád.