Oblíbené seriály (7)
Přátelé (1994)
Kdykoliv mě dokáží rozesmát a za to jsem jim vděčný. Vždy, když se najde chvíle na odpočinek a potřebuji něco u čeho se zaručeně odreaguji, jsou jasnou volbou :)
Simpsonovi (1989)
Žlutá rodinka přirostla k srdci téměř každému. Sledoval jsem se je v podstatě celý život a sleduji stále. Miluji jejich humor, ale bohužel v posledních sériích kvalita trošku poklesla. Zatím si ale počkám, jak se to vyvine ve 30.
Červený trpaslík (1988)
Futurama (1999)
Mr. Bean (1990)
Myšlenky zločince (2005)
Originální a zajímavý seriál, který nejen silně konkuruje, ale v mnohém i převyšuje CSI. Detailně promyšlené případy, které se zdají až absurdně snadno vyřešeny, ale to se nám jenom zdá :)
Black Books (2000)
Ach ty úžasní, blázniví angličani :)