Recenze (506)
Assassin’s Creed (2016)
Pěkná blbina.
John Wick 2 (2017)
No to byla ptákovina. Chvílema jsem měl pocit, že koukám na nepovedený Resident Evil.
Den dobytí Bastily (2016)
Dobrá oddychovka s několika povedenými akčními scénami.
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Další drobeček do skládačky. Nejlepší je poslední minuta. A ta opravdu stojí za to. Jinak je to jak natahovanej díl seriálu.
Zúčtování (2016)
Výbornej akční nářez. To je přesně to co jsem dneska večer potřeboval vidět. Ben Affleck se toho chopil výtečně a podává svůj životní výkon. Škoda, že tento film trochu zapadl.
Zelené peklo (2003)
Tenhle film si nezaslouží hodnocení jaké tady má. Je to dobrá kriminálka z vojenského prostředí.
Hříšný tanec (1987)
Slaďoučká klasika
Osobní strážce (1992)
Slaďoučká klasika
13 hodin: Tajní vojáci z Benghází (2016)
Klasická střílečka alá Bay. Takže výborná akce, barevné scenérie, dobrá hudba a spousta patosu.
Příchozí (2016)
Tak tohle šlo hodně daleko mimo mě. Rozbředlé ukňourané melodrama.