Recenze (101)
Přežijí jen milenci (2013)
Horor ani náhodou. Skôr temná intelektuálna rozprávka s exkluzívnym hereckým obsadením, v ktorej sa všetko odohráva v tme a hlavne pomaly.
Vlhká místa (2013)
Ako fanúšik knižnej predlohy sa teším najmä skvelému výberu hlavnej predstaviteľky. Roztomilá, uletená, zábavná, lepšiu vybrať nemohli. Celkom ako Charlotte Roche v časoch Fast Forward. Film ma nesklamal, len potvrdil očakávania.
Mládeži nepřístupno (2013)
To bol teda riadny šok. Pri vyššie uvedenom hviezdnom obsadení človek čaká serióznu komédiu s nádychom romantiky a ono je to humáč jak delo bez najmenšej štipky korektnosti.
Nymfomanka, část II. (2013)
Nymfomanka je po rokoch zhýralého života značne opotrebovaná a zúbožená. Nedokáže čeliť svojmu morálnemu a telesnému úpadku. Druhá časť je výrazne ponurejšia ako prvá, ale rovnako umelecky príťažlivá.
Zamilovaná smrt (2008)
Nerozumiem tým slabým hodnoteniam. Tento film sa plne vyrovná slávnejšej Hanbe. Jacqueline Bisset ako traumatizovaná matka, ktorá vychovala rovnako traumatizované deti, sa v živote naučila nebrať ohľady na nikoho a na nič. To poznačilo celú jej rodinu. Každý zo synov má vlastné fóbie a napohľad vyrovnaný manžel ničím nezaostáva.
Smrt má svůj styl (2008)
Jonathon Trent je fakt zlatíčko, hoci trochu "prehráva". Vyslovene teplé prostredie filmu má tiež svoj šmrnc.
Drive (2011)
Prekvapivo štýlový a extrémne pomalý akčný film s vynikajúcou hudbou, maximálne úspornými dialógmi a najmä Goslingovým premakaným poker face. Podľa mňa adept na kultovú záležitosť.
Můj přítel Monk (2002) (seriál)
Monkove fóbie a rituály ma nikdy neomrzia.
Černá labuť (2010)
Emóciami nabitý film o tom, ako bolestná túžba po dokonalosti a potláčaná sexualita môžu človeka doviesť k šialenosti a sebapoškodzovaniu.
Yong jiu ju liu (2009)
Balada o životnej láske, ktorá je hmatateľná, vyslovená, všadeprítomná, no bez šance na naplnenie. Postavy filozofujú o smrti, balansujú na hrane života a smrti a veľký priestor dostáva estetika nahého mužského tela.