Recenze (8 233)
Fateful Findings (2014)
Tak to chcípám.
Válka zítřka (2021)
Aha.
24 hodin života (2017)
Bezvýznamná nudná plečka.
Mrazivá past (2021)
Zedková Zagorová.
Doors (2021)
Vtip nebo snad nějaká podivná recese? Kdo ví? A hlavně.. koho to vlastně i zajímá tohle?
Den po zítřku (2004) (TV film)
Dean fckn Cain vs. sněhové vločky! Epické!
Běženky a kapři (2016) (TV film)
K popukání.
Gigakong vs. Zlozilla (2021)
Opět klasika, čumim na vyděšený uřvaný držky co melou pátý přes devátý celý tento kvalitní snímek a na konci vykoukne držka špatně udělaný vopice v after effects. Krásný.
Alien Armageddon (2011)
Amatérský dno sraček, jenž mi bylo blbý i sledovat. Přišlo mi jak kdyby to někdo točil na rychlo cestou do práce sony ericsnem.
Bastardi 3 (2012)
Strhující podívaná, závěr akční trilogie, konečně se dozvíme co se schovávalo v ústraní jak to všechno mezi těma cikánama a buřtem magnuskem bylo! Drsnost, emoce, intriky, napětí, akce, krampolova moč! Vše konči!