Recenze (8 234)
Žádné prudké pohyby (2021)
Gangsterky umí málokdo koukám.
Život po večírku (2021)
Hrozný hovno.
Žhářka (2022)
Ano, i toto si dovolili dát do kin ve 21 století prosím :)
Žena ve vodě (2006)
Zatím nejhorší film od pana Em -Noc Šamana.
Žena v okně (2021)
Tenhle výplod se měl jmenovat spíš - Pinda brečí.
Železná pěst (1995)
Nortn tam první půlku jenom mele do telefonu a pak až ke konci začnou být nějaký fighty.
Šťastně spolu (2021)
Vyhnout se obloukem! Břečka.
Špinavý trik (2013)
Nedivím se, že je to uplně zapomenutý a zakopaný. Něco ve stylu Dannyho parťáci, akorát, že tady mi to lezlo na nervy hned od začátku.
Špinavý prachy (2014)
Nezáživný blábol.
Špinavá záležitost (2000) (TV film)
Přišlo mi to jak nějakej trapnej dokument pak už jen kecy a žvásty.