Recenze (8 230)
Tarzan 2 (2005)
Naštěstí mi přišlo, že měli větší roli ty vopice než ten fracek. Takže se to dalo dokoukat bez nervů.
Tarzan a Jane (2002)
Blbost pro děti s týpkem co skáče po stromech jak vopice a jeho hoe.
Pocahontas 2: Cesta domů (1998)
Akce ok, ale jinak mě pokahontas nenadchla. Indiáni mě neberou.
Lví král 3: Hakuna Matata (2004)
Takunda má táta mi nějak nikdy moc neohromilo a to ani samotný Lví král. Ale jako pohádka to splnuje ty kritéria.
Jasmíniny kouzelné příběhy: cesta princezny (2005)
O dost slabší než normální Aladin sérka. Přijde mi, že tohle dělal béčkovější tým, kvůli odfláklé animaci.
Fantastická zvířata: Brumbálova tajemství (2022)
Téhle hybridní sáze už není pomoci, stejně jak Star wars. Další dochcaná značka.
Aladin (2019)
Působí to na mě jak posraný Bollywoodský sračky, který přímo nenávidím. Sračka.
Aladin a král zlodějů (1996)
Ze všech kreslených og disneyovek mám aladina asi jednoho z nejoblíbenějších. Jasný dávám "jen tři" ale v dětství vím, že by mě to bavilo narozdíl od jíných nových pakárnických animáků.
Aladin - Jafarův návrat (1994)
Not bad. Vizuál nádhernej, vše barevný a super atmosféra. Příběh obyčejný. Chtel jsem prostě jen vypnout a sledovat. Vyplatilo se.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Thor se vrací a měl se radši nevracet. Tenhle film nebo koncert Gunsn Roses nevím co ztoho to bylo teda mi přišel trošičku stupidní a takový o dost víc pro děti než obvykle.. Marvel teď zkouší "hororové" prvky.. (svítíci oči ve tmě bububu) Christian Bale naprosto směšný záporák - připomínal Voldyho z wishe s hlasem Glůma a Vajkyky se z něj asi snažil udělat Pýnyvajze nebo nvm. Nejvetší mínus filmu - FRACCI - PROČ? Ten závěrečný "fight" už jsem si chtěl urvat hlavu z toho cringe... otřesný. Ta věc s tou rakovinou a vše okolo - v tom digibordelu úplně irelevatní - nefungující. Marně pátram po plusech.