Recenze (8 224)
Action Man (2000) (seriál)
Přiběhy dobrý, grafika na hovno, záporáci taky žádná sláva ale kdyý jsem byl malej tak se mi to libilo a Actionmana jako hračku jsem měl rád.
Áčko (1997) (pořad)
Nudný bezduchý pořad!
Adam Chaplin (2011)
Krvavá prasárna, postavy byli jako z nějakého komiksu a to bylo supr. Příběh pomsta, pomsta, pomsta... mám těch pomst už po krk, ale tady byla navíc extra porce krve, drcení hlav, mutanti.. celkem fajn film. Nic pro slabé žaludky.
Adaptace (2002)
Z tohohle filmu nevzešlo nic, co by si zašloužilo aspon o tu hvězdu navíc. Ba naopak.
Ad Astra (2019)
Bál jsem se, že to bude jako First man, že to nebude skoro vůbec ve vesmíru. No nakonec to v tom vesmíru tedy je, ale ten záměr se mi už od začátku nezdál a průběhem se mi přestával zdát víc a víc. Pro mě naprosto nezaujatelný žvást o cestě za něčim, co mi je uplně u prdele. Lee Jones k smíchu a okoralej Pitt už není co býval.
Addamsova rodina (1991)
Hodnotím hlavně nápad. Morbidní rodinka se celkem povedla a v té době to byl kult.
Addamsova rodina 2 (1993)
Divím se, že takova kravina pro děcka tu má takový hodnocení, ale tak CSFD se nedá brát s tim hodnocením absolutně vážně no. Jak už sem psal.
A.D. Police (1990)
Přišlo mi, že se tam ty první dva díly skoro nic nedělo a všechno nechali až na poslední kapitolu, ale to už tu nudu předtim nezachrání.
Adrenalin (2000) (TV film)
Berenger, Baldwin, Rodman, Van Dien a co ztoho? Hovno nudný o plachtění ve vzduchu..
Adrenalin: Předběhni smrt (1995)
Tupej, akční blábol. Klasickej "novodobej" Pyjůn.