Recenze (8 224)
Deus (2022)
Jen další tmavé hovno ve "vesmíru".
Čára (2019)
Takova blbost, ale ke konci je to celkem dojemný.
Emoji ve filmu (2017)
Tak tohle opravdu ne.
Blondýnka (2022)
Ubulená nuda. Sorry, ale buď to měla Monroe nudný život, nebo je tohle prostě nudně natočený. 2 a půl hodiny je dost a mě to nebavilo už od samého začátku.
The Good Neighbor (2021)
Nudnej, užbleptanej šitingpolk.
Ten prokletý obrněný vlak (1977)
Chtělo to víc akce a byl by to i pěkný film. Jinak dobře natočený, krásný vizuál, místama nuda.
Tajemství meče (1991)
Nudný hovno o dementech, co šermujou.
Tajemná zbraň (2000)
Zedková klenba.
Tady cesta končí (2022)
Dno.
Stíny mrtvých (2001)
Istanbulská fraška o ničem.