Recenze (8 224)
Rogue Warfare (2019)
Irácká šlichta. Aspon nějaká akce tam je.
Jeepers Creepers: Reborn (2022)
Působí to jak debilní studentský film.
Monstrum (2022) (seriál)
Nečekal jsem, že mě tohle tak chytne. Dost dobře natočené.
Cyberpunk: Edgerunners (2022) (seriál)
Začátek působí svižně a akčně. Jenže pak to zajíždí do stereotypu a nic vyjímečného se nekoná. Sledovat se to dá, ale místama to celkem nudí.
TY (2018) (seriál)
Nuda už od samého začátku. Nepoutavá story, nezajímavé charaktery..nač z toho dělat seriál.
Těžký zločin (1994)
Těžký hovno.
Vraždy podle předlohy (1995)
Nudná sračka a Weaver je strašně overrated herečka imho.
Volání (2014)
Táhlá pátračka.
Vládci loutek (1994)
Debilita. Sralo sledovat.
Virus 1.0 (2004)
Spíš výtrus.