Recenze (8 224)
Stoic (2009)
Tady už není o čem, když se to nedalo sledovat, jak to bylo odporně natočený.
Star Trek: Renegades (2015) (TV film)
Působí to strašně amatérsky, je to nudný a postavy mi taky nesedly.
Souboj policajtů (1994)
Musím dát tři, protože jsem se fakt kurevsky bavil. Je to naprosto stupidní, ale zábavný béčko.
Odstřelovač: Bílý havran (2022)
Jistě.
Jen na skok (2022)
Nesnesitelná nuda se strašně debilníma a nesympatickýma postavama.
Pomsta na druhou (2022)
Blbina pro holky. Chválím kameru a hudbu, která tam beztak nesedla. Rádoby plot twisty mě nenadchly a nechaly mě chladným, protože netopím a šetřím elektřinou.
Sanitarium (2013)
Lehlý hovno o ničem.
Running hero (1990)
Zedková taliánská fraška. Připomínalo to Princeznu ze mlejna s automatickýma puškama.
Emily the Criminal (2022)
Ta už taky dobře zestárla. Asi kokajn. Jinak film připomínajíc nějakou užvaněnou telenovelu. To už radši snad mama ama kriminal.
Falešný agent (2022)
Totální hnida.