Recenze (8 229)
Zathura: Vesmírné dobrodružství (2005)
Pro dětičky.
Zabiják (2019)
Nuď a šeď.
Za nepřátelskou linií (2020)
Nalíznutej příčesek, nuda, sníh, pahorek.
Ďábelský kruh (1990)
Bleju.
Silent Night, Deadly Night 5: Smrtící hračky (1991)
Hovno.
Adrenalin: Předběhni smrt (1995)
Tupej, akční blábol. Klasickej "novodobej" Pyjůn.
V/H/S: Viral (2014)
Laciná, chaotická blátotlačka. Budget tohoto filmu je nula.
Varování (2003)
Docela nuda. Ale jako blbost to moc neurazí.
50 odstínů vášně (2015)
Ano, Asylum nám opět ukazuje, jak umí být romantický, když chtějí. Tady to není jen zapálená pohřební svíčku uprostřed předsíně. Tady jsou cíga po akci, před akcí, jezdí se tam v naleštený káře, vysněný job a na konci je právě uplný vyvrcholení. Uplná lahoda. Já miluji ASYLUM!
Piraňi II: Létající zabijáci (1982)
Doporučuji přečíst si zajímavosti. Chudák Cameron. Už jen proto odpad.