Oblíbené seriály (9)
Simpsonovi (1989)
Červený trpaslík (1988)
Death Note - Zápisník smrti (2006)
Futurama (1999)
Teorie velkého třesku (2007)
The Guild (2007)
Sentimentální vzpomínka na dny prožité mimo tuto realitu, v kůži cool night elfky huntera... Svět plný záhadných questů, napínavých a nebezpečných raidů a dungů, zábavného - ale i nudného expení, shánění epiců a vítěztví i porážek v PvP!
Upíří deníky (2009)
Po zkouknutí 12. dílu musím svoje hodnocení o * poupravit... xD Začíná se mi tolíbit! 4.díl druhé série - stále mě to baví, což je překvapující, ale je to tak. Zůstanu u 4*, víc ne, ale jinak celkem fajn =) .....navíc skvělý songy....
Přátelé (1994)
Blood+ (2005)
Shlédnuto 50/50. Anime nebylo dokonalé, ale zabavilo mě na několik dní, takže svůj účel splnilo. 4*