Recenze (155)
Prostřeno! (2010) (pořad)
Chtěl jsem dát jednu nebo dvě ale... Pak jsem narazil na coment od "verbal" tak jsem snahu o nějakou hvězdu vzdal... Ty VIP prostřeno ještě občas ujdou že to vydržim ale normální verze...
Nabitá zbraň 1 (1993)
Některé scénu jsou dobře blbé ale no mě to nějak nebavilo prostě... možná bejt opilej tak mi to sedne ale ve střízlivém stavu 50%
Nesnesitelná krutost (2003)
Příjemné obsazení, dobře lazené fórky, takže proč ne? Možná bych tomu přisadil ještě více na cyničnosti. No na druhou stranu třeba to ocení diváci z řad něžného pohlaví... 65%
Princ Egyptský (1998)
Já si nemohu pomoct, jsem fandou zpracovat tenhle příběh. Jenže mi to nesedí, nějak divně americké, nějak divně dramatické, no prostě mi to nějak celé v součtu nedělá dobrotu. Asi dobrý způsob jak dětem vzkázat něco o tomto příběhu ale no prostě ale tam mám mockrát.
Ženy sobě (2011)
No tak jsem se do toho pustil a shlédl to... Koment? No víte je to prostě holčičí film, ale i přesto kdyby vás třeba přítelka, převaha žen v domácnosti nebo podobná situace kdyby nastala tak si nezoufejte, ono se to dá snadno přežít a nejspíš se i zasmějete pže to není úplně špatná blbost.
21 gramů (2003)
Upřimně se divím, že film nemá oskara za nějaký herecký výkon, jak Sean tak Naomi me vykonem oslovili. Bohuzel film zas tak uplně ne. Patří mezi špičku v tomto oboru, lidské cesty jsou nevyzpitatelné ale no víte. Musím přez to vše říct, že jako bych tomu všemu až nevěřil (svým způsobem) což mě odrazuje i od plného hodnocení. Každopádně doporučuji protože vás může oslovit více než-li mne.
Zkažená úča (2011)
No celkově? No proč ne, Diaz nějak zvláště nemusím ale tady? Sem se fakt hodí jako drzá učitelka, která má něco nalítáno ale umí v tom chodit. Na druhou stranu nepřinese nic nového, bohužel vubec nic.. Aspoň to co je funguje dobře a to z filmu dělá dobrou odreagovačku.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Abych se přiznal tak mě poslední dvojdíl série mile potěšil. Je temnější, jak je to hodně minut tak přijemně plynou, no prostě i když nejsem fanda filmové série tak musím uznat, že závěr se povedl.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Abych se přiznal tak mě poslední dvojdíl série mile potěšil. Je temnější, jak je to hodně minut tak přijemně plynou, no prostě i když nejsem fanda filmové série tak musím uznat, že závěr se povedl.
Hotel Modrá hvězda (1941)
Srdcovka. Fričovu tvorbu mám rád a toto dílo je asi nejroztomilejší a ani po dnes už 70 letech neztratilo nic na své kráse.