Recenze (155)
Hotel Paradise (2012) (pořad)
No je to asi lepší jak čumět do zdi :D u tohohle se občas zasmějete stupiditě :D ... no jinak to vystihuje Zeck! :)
Báječná léta pod psa (1997)
Dobově asi trefné, nezažil nemůžu soudit. Herecké výkony bych také ocenil. Ale nemůžu se stotožnit s příběhem nepříběhem. Je až tak moc prostý... No odvyprávět to co tu všude okolo bylo, i když mi to je podáno pěkně nemůžu vynášet do nebe... 3*
Bejvalek se nezbavíš (2009)
Z toho happyendu jsem byl trochu smutnej ale jinak super zábava :)
Zakletá Ella (2004)
Prezentovat to jako pohádku je podle mě chyba.. Ona to je rodiná komedie a po americku.. Je to roztomilé, vtipné, herci jsou příjemní, dubing se povedl no a tohle všechno prostě funguje. Pobavil jsem se a 3mi hvězdičkami bych to urazil. Čisté 4*
Bláznivá střela 2 a 1/2: Vůně strachu (1991)
Geniálně stupidní.. tak proč ne :)
Mizerové (1995)
Trochu mi tam vadí že nevím proč se to a to tak děje.. Ne že bych nechápal ale je to prostě nelogické... jenže je to dynamická akce a určitě zábava..
Dostaňte agenta Smarta (2008)
Jen u tohohle filmu nepoužívejte mozek, když to dodržíte tak se pobavíte ale přelomová komedie to opravdu není.
Mach a Šebestová k tabuli! (1985)
Chtě nechtě... Nárožný s tím svým hlasem, večerníčky, mluvené a film... No prostě jsem tuhle 2jku měl strašně rád, moc klasika pro mě na to hodnotit jinak.
Prvotní strach (1996)
Tenhle film zachraňuje z průměru jedna osoba a to Edward Norton... Víc moc co dodat neni, celkově silnější 4* ale Edward velký oblíbenec a jeho výkon tady je velkolepý..
Barbar Conan (1982)
Ono je to roztahané ale na druhou stranu jsem se nenudil, koukat se na to dá i po několika desetiletích... Nejvíc trpí bitvy které dneska supluje technika ale tak retro hvězdičku navíc...