Recenze (17)
Manžel k pohledání (2011) (seriál)
Zoufale nevtipné.
Knoflíková válka (1962)
Si j'avais su, j'aurais pas venu! Ten konec je roztomilej...
Protivný sprostý holky (2004)
Dal bych i čtyři, ale ten konec... Nee.
Sám doma (1990)
Ten dabing je hroznej, hroznej, hroznej.
Eurotrip (2004)
Je to hroznej brak a blbost, ale musím přiznat, že při sledování jsem se pobavil hodně. Meskúze! :D
Čau profesore! (1993)
Vůbec nezávidím učitelům na východním Slovensku, kteří toto zažívají dnes a denně...
Simonův vesmír (2010)
Super švédská věc.
Harold a Maude (1971)
Maude mi přijde jako Holly Golightly za 50 let. Obdivuju herečku, jak ju mohla tak dobře zahrát, úplně z ní čiší ta její vitálnost. A asi jsem poprvé v životě viděl starou paní s někým okatě flirtovat. :D A moc se mi líbí její způsob řízení. Harold je dobře ujetej. A k tomu pěkně oblečenej. :D Líbí se mi i to, jak je to natočené, je z toho opravdu poznat, že je to kvalitní film. A děj je všechno, jen ne to pořád stejné klišé... Moc pěkný film.
Velká ryba (2003)
Nejkrásnější film, co znám.
Persepolis (2007)
Film, který vzbudil v Íránu velmi negativní reakce, ve mě paradoxně změnil můj názor na Írán k lepšímu. Že v Íránu nežijí jen šílení islamisté, ale většinou jen úplně normální lidi, kteří měli hrozně velkou smůlu na vládce. Hodně mě například překvapilo, jak je zde popisovaná íránská mládež. Je to hrozně dobře natočený, geniálně vtipný a zároveň to má hloubku. Marjane je skvělá!