Recenze (107)
Masaryk (2016)
V první třetině filmu velmi slušné a našlápnuté z dobrým spádem děje, bohužel v druhé polovině se z filmu stálým pravidelným opakováním změn času a místa stává trochu rutina, takový zajímavější dokument. Přesto si zaslouží shlédnutí. Dávám slabší 4**** 75%
Legendy zločinu (2015)
Jediné napětí které mi tento film přinesl bylo, kdy už to k**** zkončí....zaslouží tak 50% za některé herecké výkony.
Hon (2012)
Pokud se chcete nechat emočně vydírat tak je to film pro vás :) všechny postavy jsou přitažené tak, aby jim to klaplo dohromady a my jako diváci byli emocionálně vytržení. Ale co fakta, či reálné vyšetřování případu, místo pouhého tlačení na emoce diváka...
Pasažéři (2016)
Opravdu podmanivé romantické drama. Je tu nízké hodnocení nejspíše kvůli jinému očekávání... Herecké obsazení je skvělé, perfektně spolu fungují. Mírně přitažený konec mě přesvědčil dát "pouze" 4*. ;)
Legenda o drakovi (2015)
Překvapivě dobře zvládnutý ruský Fantasy film. Kdo miluje draky přijde si na své; )Modrá laguna, Eragon, Twilight;) 80%
Anděl Páně 2 (2016)
Herecký koncert Jiřího Dvořáka a Ivana Trojana. Nádherné vánoční naladění;)
Můj vysvlečenej deník (2012)
Tak tento film je zde velmi podceněn, přitom hlavní představitelka působí zcela přirozeně a příběh má spád. Nenechte se odradit dávám 4* a 75%
Philomena (2013)
Slabší tři hvězdy, zajímavé téma, ale film nemá spád. Poslední část je vyloženě zdlouhavá. 65%
Zmizení (2013)
Skvělý scénář, výborné herecké výkony. 90%
Jeníček a Mařenka (2006) (TV film)
Vůbec to není pro děti. Velmi zajímavé zpracování. Ale kratší stopáž by tomu určitě pomohla...tak 60%