Recenze (20)
Superbad (2007)
Asi první půlhodinu jsem jen trpěla u sprostých a nevtipných scén. Ale potom se to rozjelo jako pořádnej mejdan s kanystříkem :))
Ztraceno v překladu (2003)
Pocit osamocenosti je to jediné, co se tomuhle filmu povedlo. Pro mě to bylo málo. Ale možná to je tím, že pro mě je Bill Murray odpudivý, gumový, špatný a ještě horší herec (všem příznivcům se omlouvám :-))
Fontána (2006)
Film k zamyšlení, vizuálně nádherný, mystický až trochu přemrštěně. Film o tom, že věčnosti dojdou jen naše myšlenky. Hugh Jackman jakožto "Bojovník" držel film nad vodou, princezna "Smířená" mi přišla tak nějak umělá.
Pavouci II (Brillantová loď) (1920)
První díl mi přišel zábavnější, ale možná kdybych viděla každý zvlášť, lépe bych držela pozornost a víc si to užila:))
Pavouci I (Zlaté jezero) (1919)
celkem zábavní "Pabouci":)) Viděli jsme to na festivalu v Karlových Varech s titulky a doprovodem piána a i když jsme trochu usínali, byl to celkem podařený předobraz Indiana Jonese...
Ďáblův advokát (1997)
Všichni členové mé soukromé poroty řikají: "Ano, tohle bylo opravdu ďábelské dílo"!
Mariňák (2005)
příjemné překvapení v žánru, který mě "normálně" vůbec nebere. Tohle bylo super
Prohnilí (1984)
ve svém žánru jednička
Devět královen (2000)
film trošku podobný Prohnilým, ale výrazně loudavější a méně vtipný. Konec jsem bohužel vytušila..
Malá Miss Sunshine (2006)
Bohužel jsem se moc nebavila. Každý rodinný příslušník má jednu svoji "problémovou zónu" a jeden typ hlášek, který neustále omílá dokola.