Poslední recenze (20)
Raoul Taburin (2018)
Pro každého cyklistu povinnost :) Vtipné, neotřelé a roztomilé. Jedná hvězdička navíc za téma samotné :) Dneska mus vyjet na svém tabourinu!
Králíček Jojo (2019)
Tak králíček si mě naprosto získal. Neskutečně vtipné, roztomilé, smutné a dojemné. Neřekl bych, že jde takhle skloubit parodie, humor a opovržení s dojemným příběhem, kdy se z malého naci stává mladý muž. Skvělé herecké výkony a hlasku: "Pojďme se koncentrovat jako v táboře." asi už nezapomenu :D
Broadchurch (2013) (seriál)
Po shlédnutí druhé série prodávám jednu hvězdu. První série velmi kvalitní, ale druhá tomu dává korunu! Prolnutí napínavého soudu a vyřešení druhého případů bylo strhující. Alec i Ellie si mě opravdu získali a jsem zvědav na třetí sérii.