Recenze (20)
Raoul Taburin (2018)
Pro každého cyklistu povinnost :) Vtipné, neotřelé a roztomilé. Jedná hvězdička navíc za téma samotné :) Dneska mus vyjet na svém tabourinu!
Králíček Jojo (2019)
Tak králíček si mě naprosto získal. Neskutečně vtipné, roztomilé, smutné a dojemné. Neřekl bych, že jde takhle skloubit parodie, humor a opovržení s dojemným příběhem, kdy se z malého naci stává mladý muž. Skvělé herecké výkony a hlasku: "Pojďme se koncentrovat jako v táboře." asi už nezapomenu :D
Broadchurch (2013) (seriál)
Po shlédnutí druhé série prodávám jednu hvězdu. První série velmi kvalitní, ale druhá tomu dává korunu! Prolnutí napínavého soudu a vyřešení druhého případů bylo strhující. Alec i Ellie si mě opravdu získali a jsem zvědav na třetí sérii.
Polar (2019)
Hodně kvalitní 3*. Polar asi nebude z těch filmů, co bych si pustil ještě jednou v blízké nebo vzdálenější době. Nicméně Mads je excelentní, hlavní lotr excelentně slizký a zprvu jasná a předvídatelná (možná i trochu nudná) zápletka, kdy si říkáte, co se bude druhou půlku filmu dít, se ke konci hezky vybarví. Předlohu neznám, takže... Bude pokračování?
Tři bratři (2014)
Ne, nedalo se to dokoukat... Po slabším úvodu se to docela slibně rozjelo, ale co následovalo pak... Šílené texty písní, které se snažily za každou cenu být v každém dialogu. Rým nerým. A za mne to završil úděsný vlk na úrovni draka z Prince Bajaja a pedofilní vsuvka s Karkulkou... 30 % za Dyka a Kluse.
Bodyguard (2018) (seriál)
5* protože David a protože fakt dobrý! Do konce jsem nevěděl, kdo, jak a proč... Trochu tomu ubírá "nerealnost", ale kdo vlastně ví?...
Za borovicovým hájem (2012)
Zajímavé prohození hlavních postav a pokračování příběhu. Bohužel po této změně začne film značně ztrácet na tempu. Goslingovi tyhle role sedí a prostě je umí. Chápu autorův záměr, ale pro mě bohužel film nakonec těžko uvěřitelný a celkově dost těžkopádný... Díky první půlce 6,5/10.
Pod černou vlajkou - Série 2 (2015) (série)
Grande finale! Těším se na další sérii protože to vypadá, že teď to teprve začne :)
Blade Runner 2049 (2017)
První díl jsem neviděl, což se neukázalo úplně zásadní (asi). Ačkoliv je film dlouhý, tak jsem ho zhltnul v letadle jako malinu. Ačkoliv je vcelku předvídatelný, tak drží divákovu pozornost až do konce. Gosling je mistr "tichých rolí" a tady to jen potvrzuje. Atmosféra skvělá, autentická. Za mě 85 %. Jsem zvědavý na první díl :)
Pustina (2016) (seriál)
Po 3 dílech zatím 4*. Skvělá atmosféra, herecké výkony... Uvidíme, jak se vyvine vyšetřování :) Po shlédnutí celé série přidávám jednu * navíc. I když stoprocentní to nebylo, tak za celkový dojem, atmosféru, výkony herců a tu skvělou pochmurnost si to rozhodně zaslouží. 90 %