Oblíbené seriály (10)
Dexter (2006)
Tohoto šarmantního zabijaká nelze nemilovat!S chutí bych se nechala rožřezávát,kdybych přitom mohla sledovat ty úžasné oči!
Nemocnice na kraji města (1977)
Sandokan (1976)
Dobrodružství kriminalistiky (1989)
Zoufalé manželky (2004)
Carnivale (2003)
Tajemný cirkusácký serialek s pomalejším rozjezdém,ale super finišem.K dokonalosti tomu ješte krůček chyběl,asi třetí serie!
Městečko Twin Peaks (1990)
My všichni školou povinní (1984)
Mr. Bean (1990)
Super zábava s tímto anglickým ksichtem ,neuvěřitelné smršť nápadů a gagů,které vaše branice zaručeně nenechá v klidu!Škoda že toho nEnatočil více ,ale i tak s radostí sleduji neustále reprizy.