Recenze (867)
Muž, který poznal nekonečno (2015)
Matika je nudná i ve filmu, jak se zdá.. alespon pro nás, co jsme z ní propadávali na střední :) Jeremy klasicky skvělý, Dev taky v klidu, ale bohužel děj nenabízí nijak zajímavé podání... Teorie Všeho je o 40 desetinných čárek a 150 parníků dál a přitom obě látky byly limitovány skutečným dějem... Tady jsou ty indické vložky vyloženě uspávající...
Hra peněz (2016)
1* za tancujícího Clooneyho který snad podobnou postavu nikdy nehrál... Jodie byl průměrná herečka a jako režisérka je uplně nahovno.. opět komunita čsfd se svým vkusem tento nic noveho nenabízející film posunula do červené zony na zakladě ničeho.. plot příběhu naprost pruhledný a od začatku bylo jasne jak to skončí, včetně spřátelení obou protagonistů proti zlemu finančímu sektoru , ktery zde zosobnuje D.West. tradičně otravna Julia, Jack O Connel v pohodě. ale jeho postava bohužel strašně plytká. co 5 6 minut dělal to same a sice "shut the fuck uuuuup!" a zbran šla ke ksichtu clooneyho nebo někam jinam.. o ničem thriller ktery pozornost určitě nepřitahuje.nějaky pokus o satiru / kritiku finančního setkoru se vubec nedostavil...nuda
Legenda o Tarzanovi (2016)
o ničem, nuda, skarsgard není dobrý herec.
Den nezávislosti (2016)
fuck asylum ! film jsem samozřejmě neviděl, ale každemu normalně myslícímu člověkovi musí být jasne , co je to za sebranku
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
ultimate cut je samozřejmě jiný a lepší než kino verze, ktera je uplně k ničemu... Snyder out ...
Akta X - Série 10 (2016) (série)
neskutečné zklamání
Záškodníci (2016)
dafuq ?
X-Men: Apokalypsa (2016)
hehe ... takže: terminátor 3, mumie , avengers :age of ultron ... všimli jste si dalších vykrádaček ?
American Heist - Americká loupež (2014)
když chci vidět film kde je 90% času drama dvou bratrů s odlišným pohledem na svět a 10% amatersky provedena bank loupež , tak si pustím GTA 5
Očista: Volební rok (2016)
Nene , dvojka byla lepší a v ulicích zachytila autentičtější atmosferu než Volební rok.. V tomhle se DeMonaco utopil ve vlastní štávě. měl skvělou premisu, ale jediné na co se zmohl byly tanečky afroamerických čubek, a pokaždé jenom nějaký křik / smích z distatntní vzdalenosti a přitom žádný Purge nebyl zachycen. Cely film se stočil do politického klubíčka, přitom průběh byl uplně stejný jako ve dvojce, s tím rozdílem, že se změnili hráči a pozadí (civilisti kteří Purgují) nebylo vubec vyrazné jako právě ve dvojce... Přitom výborný nápad s neamerickými purge turisty. komunita csfd zas jednou ukázala, jak nema žádný vkus a vnímání degradující serie .. :) dokonce i sám frank grillo působil otravně a vubec ne jako antihero ve dvojce. tady předvaděl jednu smyčku dokola - vždy někomu při něčem oponoval, ale po 3 4 větách souhlasil a scéna v obchůdku, kdy se obou zachranců vyptaval na jejich background byla vyloženě debilní a vubec nevím k čemu měla sloužit, když už bylo jasně nastřeleno že to je neduvěřující člověk.. hodně velke zklamaní... doufal jsem v Purge z první ruky a pěkně zblízka a ne že ze vzdalenosti 100 200 metrů uvidím gilotinu a semtam nějaky výstřel ... slabota...