Poslední recenze (357)
One for the Road (2023)
Naprosto průměrný film o alkoholismu se šablonovitým a předvídatelným scénářem.
Vocasy na tripu (2023)
Nevím kdo vymyslel že v celé Praze není jediný sál v původním znění, minimálně o hvězdu by to bylo lepší. Dabing to úplně pohřbil, jako ostatně pokaždé.
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Docela slušně udělaný a zahraný, ale co je to platné, když sledujete bandu imbecilů, kteří nedokážou vydržet ani den plnit úkoly a disciplínu, kterou půl roku trénovali. Seriál je plný nečekaných zvratů, rozuměj naprosto dementních a absurdních situací, které postrádají logiku a postavy nemají jakoukoli uvěřitelnou motivaci aby takhle jednaly. Vlastně se to zvrtne v klasickou jižní telenovelu typu Manuela, akorát v jiných kulisách. Jediná snesitelná postava byl Berlin, dobrý chvilky měla Nairobi. Naopak hlavní hrdinka Tokio tam byla doslova k ničemu, dohromady měla 0 úkolů v celé loupeži. No nic, vydržel jsem to dvě série jen proto, abych viděl plán do konce. Nezklamal - policie přijede 1 minutu po útěku (jakože odešli, žádnej promyšlenej plán se nekonal) a nazdar basta fidli, konec. Žádný zavření města, žádný pátrání, žádný kontroly. Proč taky, vždyť to byla jenom loupež tisíciletí.