Recenze (6 411)
The Furies (2019)
Divné a blbé ... jen na zabití času ... film vlastně o ničem ...
Kobiety mafii 2 (2019)
Spíš krok vzad ... děj slepený ze scén ... žádná pořádná návaznost nebo posun v příběhu... celkově nuda ...
El Camino: Film podle seriálu Perníkový táta (2019)
Dost nuda a zmatek ... jednotlivé události na sebe divně navazují ... co se stalo pak a předtím ... jak se dostal ven ... proč se tak choval ... a najednou je ze všeho venku ... špatně propracované ... na rozdíl od seriálu ... Bitch !!!
Sharktopus vs. Pteracuda (2014) (TV film)
Blbé až moc ...
3 from Hell (2019)
Nudná přehlídka nehezkých těl a lidí v nezajímavém příběhu ... Rob Zombie má vysmaženou palici na troud ! ...
Joker (2019)
Konečně film, který se úplně vymyká dementním předělávkám komiksů a nabízí úplně jiný pohled a zábavu ... chvíle nudy a nejistoty a napětí se střídají v začarovaném, nečekaném kruhu a tomu všemu vévodí Joaquin, který překvapení a WTF ! moment ještě vystupňuje svým hereckým umem ... nemyslel jsem si, že to řeknu ... ještě lepší JOKER - a to o hodně - než ten Nicolsonův ... Děkuji ...
Lví král (2019)
Vizuálně snad nedostižné ... fakt jsem čuměl s otevřenou hubou ... ale ty nevkusné písničky a zbytečná infatilita to strašně sráží dolů ... ach ten Disney ... on si prostě pokoj nedá ... to tam musí ty dementní písničky být pokaždé ??? --- to aspoň jeden film nemůže být trochu jiný ... ach jo ...
Street Fighter: Legenda z Hong Kongu (2009)
Jen na zabití času ... bitky celkem ušly ... nemusely do toho patlat ty nesmysly s vnitřní sílou ... vůbec to nepasovalo a nevyznělo jako mystický svět ... nebo o co jim šlo ... fakt jak se tady píše ... radši ta blbost s Van Dammem ...
Eden (2014)
Čekal jsem vlastně příběh jako ve filmu "Přežít", ale na sluníčku a pláži ... místo toho jsem koukal na vyběhané, našampónované, namachrované a úplně debilní "teen" osoby ... pokud by se nějaká skupinka ve snaze přežít na pustém ostrově opravdu chovala takto, tak by nejspíš nepřežil nikdo a jen bych jim to i přál ... byli mi nesympatičtí všichni už od začátku ... a pak mě tou debilitou tak nudili, že jsem u toho málem usnul ... by mě zajímalo, jak by se v takové situaci zachoval pan scénárista ... když si to představuje třeba takto ... úplně jak z dementama ... proseděná nuda ...
To Kapitola 2 (2019)
Naprostá nuda pro děti ... výsměch ... trapárna ... z hororové atmosféry tady není nic a ještě míň než v prvním zprzněném dílu ... hrůza ... na to se dívat ... jedna * jen za McAvoye ...jinak na TO ani nekouknu ...