Recenze (23)
„Čtyři vraždy stačí, drahoušku“ (1970)
Jeden z nejlepších komedií pera Lubomíra Lipského, střeštěná komedie s hláškami, které již zdomácněly.
Sicilský klan (1969)
Klasická gensterka s hereckými Esy. Záměrně píší s velkým es , protože u mne jsou Esa. Za mne jednoznačně pět hvězdiček.
Stillwater (2021)
Co to doprkynka je!? Jednu hvězdu jsem dal jen proto, že si někdo dal tu práci natočit tuhle kejdu. Viděl jsem 45 minut a byl jsem nucen ukončit sledování, hrůza děs. A Matt Damon to je katastrofa!!!! Víc nemám slov.
Máma (2019)
Jako horor bych to ani nebral, spíše psychologický thriller. Octavia Spencer, ma oblíbená herečka zahrála záporáka dobře za mě čtyři hvězdičky.
Černá smrt (2010)
Ukázka toho jak lidská nevědomost zabíjí
22. míle (2018)
Mark Walhberk má navíc tohle je u něho hodně podprůměrné...
Cena lidské duše (2017)
Námět velmi dobrý, zpracování pokulhává nizkorzpoctovy film, který by stál za lepší zpracování... A co mne nejvíc dostalo, to plátno ve filmu když vozidlo jede po silnici ... Pro to jen tři hvězdičky
Roztříštění (2019)
Napínavé až do 3/4 filmu, byl jsem velmi překvapen s napinavostí filmu, dobře zpracované
Vánoční koleda (2009)
K tomu není co komentovat, snad jen jedním slovem, PARÁDA
Bez kormidla (2014)
Miles Heizer je pro mne jednoznačně jedinečný objev. A to doslovně. Krasný citlivý příběh, který mne dostal místy až "na kolena" s pěknými výkony hlavních protagonistů. skvělá kamera i hudby nevyjímaje. Za mne tedy plných pět hvězdiček.