Recenze (24)
Zápisník jedné lásky (2004)
Jeden z nejkrásnějších a nejromantičtějších filmů, jaký jsem kdy viděla a na který se dalo dívat od začátku až do konce.
Květ pouště (2009)
I když po trošku nudném začátku to nevypadalo moc slibně, konec mě dostal!!!
Nine (2009)
Tento film má prostě v sobě pro mě nějaké kouzlo, které neumím vysvětlit..
Grindhouse: Machete (2007)
Danny Trejo je brutální frajer ;-)
Ledově ostří (2007)
Kravina.. ale fakt docela povedená :-D
2012 (2009)
Uvažovala jsem, jestli je tento film míněn vážně nebo se jedná o parodii.. no byla to vážně odvaha vydržet u toho sedět přes dvě hodiny.. tolik "úžasných" efektů, tolik "smysluplných" dialogů, tolik "srdceryvných" scén.. omg.. a sledovat pořád jednu (samozřejmě americkou) rodinu, jak se ze všech smrtících situací dostává úplně bez problémů a ten "slaďoučký" konec.. to snad nemohli myslet vážně - vlastně počkat - Američané mohli..
Avatar (2009)
Scénář trochu slabší a hodně předvídatelný, ale ty efekty mě dostaly.. jak zvukové, tak hlavně ty vizuální.. super!!
Veřejní nepřátelé (2009)
Mám slabost pro muže v dlouhém černém kabátě, kloboukem na hlavě a s Thompsonem v ruce :)
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Většinou se u Tarantinových filmů nenudím, ale tady to byla fakt nuda.. ze začátku jsem asi hodinu prozívala, pak trocha akce, zas nic a zas trocha akce.. nějak mě to nechytlo..
Veni, vidi, vici (2009)
ani hezká tvář Filipa Tomsy to nedokázala zachránit