Oblíbené seriály (10)
Přátelé (1994)
Parádní seriál, který jsem viděl tolikrát a pokaždé mě dostal do kolen. Jednoznačně na mojim prvním místě mezi seriálami. Líbila se mi střeštěnost hlavních hrdinů ale také humor. Některé chvilky opravdu stály zato. Není to jako u jiných seriálů, kde byla hluchá místa mě se líbil každý díl a musím říct, že jsem se vydržel dívat i několik hodin vkuse. 99%
M*A*S*H (1972)
výborný seriál nejen jako sranda, ale také dějem. 93%
Červený trpaslík (1988)
K tomuto seriálu bych asi mohl napsat hodně. Opravdu hlášky Rimmera a později také Krytona byly fantastické. Škoda jen, že Rimmer nehrál v několika dílech a Kochanská byla jen slabou náhražkou, ale myslím si, že Kryton se to snažil nahradit. Strašně moc mě mrzí, že má jen 52 dílů, ale i přesto má moji velkou přízeň. 94%
Ajťáci (2006)
Skvělá sranda ale mizerně málo epizod 87%
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Dosud jsem to neviděl celé, ale i přesto je to v mojí topce 86%