Oblíbené seriály (9)
Sherlock (2010)
Dr. House (2004)
Simpsonovi (1989)
Spartakus (2010)
Death Note - Zápisník smrti (2006)
Šingeki no kjodžin (2013)
Šigurui (2007)
Baccano! (2007)
Veľmi kvalitne anime. Podľa ohlasov som myslel, že sa budem strácať a tápať, ale mne prišlo to prerozprávania príbehu dokonalé. Postavy neboli odsúdené čiernobielo a podľa toho s nimi zaobchádzane, ale každá mala svoje pohnútky resp. vlastne chápania sveta. Gangstri, pár vynikajúcich kontaktných súbojov, uletené postavy a situácie to je balzam pre moju dušu. Tých pár nedostatkov sa dá ľahko odpustiť.