Poslední recenze (80)
Liga spravedlnosti (2017)
Překvapivě celkem dobré.
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Výborná akce plná zvratů. Moc se líbila i hlavní ženská role.
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Nemyslím si, že by to bylo tak obrovský průser, jak zde někteří prezentují.