Recenze (7)
Hell on Wheels (2011) (seriál)
Mé hodnocení rostlo s počtem dílů, které sem viděl. První 3 díly jsou celkem slabota, ale po nich se všechno pěkne rozjede a zejména posledních pár epizod mě přesvědčilo o kvalitě seriálu.
Percy Jackson: Zloděj blesku (2010)
Zprznění Řecké mytologie...
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Tarantino předvedl film plný černého humoru, násílí, legendárních hlášek a výborného hereckého obsazení.
Doručovací služba čarodějky Kiki (1989)
Krásný pohodový film, tak akorát na páteční večer když přijdete domů po týdnu a nechcete si namáhat hlavu.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Už nikdy více žádný podobný český seriál, kde se zasmějete možná tak tomu, jak je to trapné.
Krkonošské pohádky (1974) (seriál)
Nejlepší český večerníček, nic víc není potřeba dodat.
Star Wars: Klonové války (2008)
Z tohoto filmu je mě smutno... Rejžování spousty peněz, kvalita žádná.