Oblíbené seriály (10)
M*A*S*H (1972)
Columbo (1971)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Krajní meze (1995)
Hvězdná brána (1997)
Dr. House (2004)
House je hajzel, preto ho mám rád. (Top - 1. a 2. epizóda 6. série)
Akta X (1993)
Zlatá sedmdesátá (1998)
Černobyl (2019)
Nič pre divákov sklamaných z pádu bývalého režimu. Hľadanie západnej propagandy je badateľné aj tu v komentároch, útočiac na množstvo neprávd a odkazovaním sa na obsahovo kvalitnejšie dokumenty. Napriek tomu, že produkcia HBO ma bohaté skúsenosti aj s tvorbou dokumentárnych diel, toto nieje dokument. Je to film, ktorého úlohou je dramatizácia priebehu politického a spoločenského pozadia tejto nelichotivej udalosti. Tvorcovia tu umne doplnili známe fakty o kvalitný a napínavý príbeh. A že sa postavy v skutočnosti nechovali tak ako to seriál podáva? Vďaka HBO za to, inak by som sa pravdepodobne nudil.
Hra o trůny (2011)
Obyčajne mi zájde chuť, keď musím čakať takto neskutočne dlhú dobu na pokračovanie série, ktorá si ma neskutočne získala. Celú "jedničku" mám stále zakotvenú v pamäti a dúfam, že ma nasledujúcich 10 epizód nesklame (vlastne prvú mám už za sebou) a že bude i naďalej istým krokom napredovať v príbehu. Predovšetkým som sa tešil na Dinklageho účasť, neskutočný borec tento trpaslík a na to, ako sa bude vo svojom bizarnom kraľovaní zdokonalovať Jack Gleeson alias Joffrey. No a Emilia Clarke s tým blond három je stále rovnako sexi.