Recenze (45)
Horsehead (2014)
Počkat, takže on je to francouzský film s francouzskými herci, ale všichni mluví anglicky?? Dlouho jsem totiž neviděl tak mizerný herecký výkony a prkenný dialogy jako v tomhle hororu. Skrz to se to dokoukat nedalo a z toho všeho spaní jsem usnul nakonec i já. Slušná hudba a občas zajímavá kamera to nezachránila.
Amazing Spider-Man (2012)
Nový Spider Man se daleko pevněji drží komiksové předlohy. Charakter postavy hláškujícího šprta ze sousedství je sympatičtější než v předchozí sérii. Marc Webb vztahové filmy umí a to k Spideymu prostě patří, přes všechny vizuální efekty je Spider Man především celkem civilním středoškolským příběhem s výborným castingem. Filmu se tak dá vytknout snad nevýrazný záporák ( ďábelský W. Defoe je jen jeden), ale závěrečná scéna je příslibem do budoucna, že to Spidey v dalších dílech tak snadné mít nebude. Už se těšim:)
Vlk z Wall Street (2013)
Mafiáni z Wall Street? I když stařeček Scorssese tlačí na pilu co to dá, energie Jakea La Motty nebo Henriho Hilla se nedočkáme. Přehrávající hlavní hvězda a chvílemi otravně vřískající Jonah Hill začnou po třech hodinách nudit. Šablonovité schéma příběhu o muži který se dostane na vrchol, aby tvrdě narazil ničím nepřekvapí. Myslím, že sestříhání na únosnou délku by filmu prospělo, ale to si k Martymu nikdo nedovolí a i u mě to má za tři.
Divoši (2012)
Oliver a jeho dvouhodinová akční jízda moc nenadchla. Salma jako milující matka a zároveň královna obchodu s marihuanou není příliš přesvědčivá. Podobně celá zápletka. Nemluvě o otázce co na té blondýně ti dva vidí, čím je natolik zvláštní a proč si alespoň ten bez válečného traumatu nenajde nějakou jinou podobnou, když jich na pláži ve filmu běhá tolik. Nebýt Benica del Tora skoro by nemělo cenu se o tom bavit. Oliver by se nejspíš měl vykašlat na hulení a vrátit se k starýmu dobrýmu osmdesátkovýmu koksu.
Sviňák (2013)
Velká škoda, že mě film ochudil o tasemnicové monology, natáčení home porna, pošťáka Aleca a další zajímavé epizody. Mrzí to o to víc, protože nejzábavnější scény filmu přicházejí ve chvílích, kdy se drží knižní předlohy. Vata přidaná navíc spíš ruší a odvádí pozornost. Transexuální katarze je pak úplně mimo. Prospělo by tomu méně plačícího, slintajícího a přehrávajícího McAvoye a více nekorektního Welshe. Nový Trainspotting se nekoná. Přesto neurazí. Bad Lieutenant s H. Keitlem je o sto procent lepší opis , i když jde spíš o volnou inspiraci.
Van Gogh (1991)
za jedna. A i k ní těžko hledat důvod
Oběti - Přepadení (1999) (epizoda)
Kdyby se zdejší hodnocení pohybovalo v rozmezí 70 až 75 dal bych tomu snad i tři ( za ještě celkem civilní výkon Josífka K.(oni vědí)), takhle jde o další silně nadhodnocený domácí počin. Bohůžel to dost vypovídá o úrovni veřejnoprávní tvorby.
Catwoman (2004)
Nějaký super film to není, ale útěk z vězení á la Žhavé výstřely docela pobavil. Oscarová Halle nezklamala a nabídla co se od ní očekávalo (vrtění zadkem a hluboký dekolt). Nic nečekáte nic nepřijde a tak to má asi být. Filmy o Wolverinovi jsou stejně stupidní, jen o trochu krvavější. Komiksy mám rád, DC fandim. Je to za tři.
Pudr a benzin (1931)
Jednoznačně jeden z nejlepších filmů V+W, v roce 1931 bez proletářského patosu, svěží a sexy i po více než osmdesáti letech.
Fanny a Alexandr (1982)
Udělejte si čas, čistou hlavu a nechte se přenést do vánočně vyzdobeného domu milované babičky někdy na přelomu minulého století. Třeba se dočkáte i zázraku. Absolutní meister stück!