Recenze (27)
Enderova hra (2013)
Většinu připomínek, které k filmu mám, již shrnul ve svém příspěvku uživatel Gemini, tak jen krátce: Opravdu málo bitev, dost mi vadil málo vysvětlený vztah mezi Valentinou, Peterem a Enderem(Petrovo chování v dětství), jedna rvačka to nezachrání. Absence hlásek, politické důsledky Enderova vítězství, je toho dost. Přesto všechno se mi film docela líbil, ale pokračování už raději opravdu ne. I když jako kniha je Mluvčí za mrtvé možná lepší než Enderova hra.
Carrie (1976)
Viděl jsem obě verze, stejně jako "dvojku" z r.1999, ale tahle Carrie je prostě nejlepší. Špačková válí.
Hačikó - příběh psa (2009)
Jakožto zapřísáhlý pejskař nemohu jinak než za pět.
Nevědomí (2013)
"Fuck you, Sally!" Tož dobré to bylo, no. Pár logických kiksů, které se daly předvídat, ale šel jsem se bavit a ne přemýšlet. Po delší době sci-fi snímek bez různých těch avatarů apod. Spokojenost, fakt.
Tři mušketýři 2 (1974)
Ze všech čtyř mi nejvíce přirostl k srdci Athos Olivera Reeda. Ty jeho rvačky, to je něco! Kord, pěsti, židle, mokré prádlo, kopance...nádhera. Už v dětství se mi líbil nejvíc.
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Stupidní hovadina. Cruise jako Jack Reacher? To spíš jako Martin Tomsa. Reacher má mít metr devadesát a má vzbuzovat strach a respekt, ne smích. Hnus, velebnosti.
Skyfall (2012)
Bondovi rodiče se podle nápisu na náhrobku jmenovali Andrew Bond a Monique Delacroix Bond.
Mlha (2007)
Chtěl jsem dát 4*, ta pátá je za originální konec a za obraz Rolanda z Gileadu na začátku.
Total Recall (2012)
Naprosto zbytečná hloupost - vždyť se to ani neodehrává na Marsu! Zlatý Arnie.
Tex a pán temnot (1985)
Byl pátek roku 1988,druhý den ráno jsem se měl ženit. Abych uklidnil nervy a vypnul, rozhodl jsem se zajít do kina, ať už hrajou cokoli. A co byste řekli-hráli tento film. Jediné, co si z něj po těch letech pamatuji, byl pád hlavního hrdiny do bažiny a jeho následné vytažení, kdy měl na sobě čistou, neposkvrněnou, bílou košili.:-D Z nostalgie tři hvězdičky.