Recenze (62)
Surikaty (2008)
Surikaty jsou fascinující, stejně jako tenhle pěkný dokument.
Juno (2007)
Snad první film, který lze okomentovat jediným slovem - dokonalost. Pět hvězdiček.
Láska In Memoriam (2007) (TV film)
Možná je tenhle film naprosto bláznivý a pomotaný, ale podle mě v sobě něco má, mě se líbil.
Shrek Třetí (2007)
Tady opravdu neplatí, jak se říká - do třetice všeho dobrého. Třetí Shrek mě neskutečně zklamal
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
No dobrá, ačkoliv jsem si zpočátku myslela, co může lidi na takovémhle seriálu vůbec bavit, po několika dílech mě TBBT absolutně pohltilo. Miluju tenhle humor. Nejlepší je bezpochyby Sheldon. Vždycky jen čekáte, co z něj zase vyleze :D
Žáby k zulíbání 2 (2007)
První díl se mi celkem líbil, ale tohle už je o ničem. Celý film se řeší jen to, kdo s kým chodí....
Fimfárum 2 (2006)
Nádherně zpracované příběhy Jana Wericha a naprosto úžasná výprava... Podle mě je to jeden z nejlepších animovaných filmů, které jsem viděla.
Francouzský polibek pro začátečníky (2006)
Tenhle film není ničím novým pod sluncem, je to šíleně nepřesvědčivé a předvídatelné. Ale občas jsem se i zasmála... Prostě normální tuctový, ale vcelku příjemně koukatelná komedie.
Šifra mistra Leonarda (2006)
Kniha nahodila vysoký standart, proto si filmová verze Šifry pět hvězdiček prostě nezaslouží. Je to skvělé, je to napínavé, ale přesto tomu něco chybí.
Zázračná planeta - Série 1 (2006) (série)
Na Zázračnou planetu prostě nic jiného nemá. Je to krásně natočené, dozvíte se spoustu zajímavých věcí... sobotní ráno bez Zázračné planety si ani nedokážu představit.