Recenze (60)
Průměrňákovi (2009) (seriál)
Výbornej scénář. Žádnej sitcom laughter. Smát se budete i bez toho.
Tráva (2005) (seriál)
Ani sedmá série nezklamala. Nejoblíbenější postava - strejda Andy :)
Černá labuť (2010)
Dokonalost. To je předmět hlavní zápletky i moje hodnocení tohoto filmu.
Přízračný svět (2001)
"You know what my number one fantasy used to be? I used to think about, one day, just not telling anyone and goin' off to some random place. And just disappear... And they'd never see me again." Od tohohle filmu čekejte cokoliv, jen ne happyend a klasickou pubertální mrdku o tom, jaký to je, když člověk odmaturuje. Je to smutný.
Příběhy obyčejného šílenství (2005)
Srdcovka.
Mighty Boosh (2004) (seriál)
Skoro až psychedelicky vtipné. I když Vincovy vlasy tvoří tak půlku hvězdiček ;)
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Pro fanoušky knih J. K. R. slast a nejlépe natočený díl z dosavadních, pro ostatní nejspíš zívačka a nekonečná nuda.
Pozemšťané, koho budete volit? (2010) (TV film)
Málem jsem se v kině počůrala smíchy. Velmi upřímné, bezprostřední a odhalující povahu českých předvolebních kampaní až na jejich ryzí jádro - jako snůšku keců a hesel, které člověk slyší neustále dokola, až úplně zapomene, co vlastně znamenají.
Flight of the Conchords (2007) (seriál)
Jak to jen nejlépe vystihnout? Je to... jiný :) Ale hezky jiný.
Truman Show (1998)
Líbí se mi, jak je divák nejdřív dlouho o krok napřed, než hlavní hrdina a pak se ty role úplně obrátí. Perfektně vygradovanej konec. „...Tak co ještě dávájí?“