Recenze (192)
Kudrnatá holka (1991)
Možná bych dal i 4*, ale chvílema nuda a ta holka je k jejímu věku až moc chytrá :-)
Pátek třináctého (2009)
Mně se horory většinou líbí, ale tohle je fakt nuda. Za pár vydařených scén 2*.
Krvavý Valentýn (2009)
Náhodou, docela povedený snímek. Až do poslední minuty jsem nechtěl věřit, že to dělal ten, kdo to dělal. Herec na mě působil docela dost přesvědčivě. Pro mě 3,5* = 65%
Dům voskových figurín (2005)
No hororem bych to teda zrovna nenazval, ale film se mi docela líbil. Docela dost hustý, jenom si představit kdyby nějaký takoví blázni fakt byli. Dal bych tři, ale dám čtyři hvězdičky za některé skvělé scény. 65%
Stín pochybnosti (1998)
4* hlavně za Griffith. Dost se mi ve filmu líbila. A příběh taky dobrý. 70%
Únos vlaku 1 2 3 (2009)
Začátek mi připadal podobný filmu Telefonní budka. Děj odehrávající se hlavně mezi Travoltou a Washingtonem, kteří se domlouvají pomocí vysílačky. Travolta dává příkazy a Denzel se s nima musí poprat. Ale cca po 25ti minutách se to začíná měnit a dost jsem se do toho zažral. Travolta byl fakt úžasnej a konec mě fakt dostal. Navíc film má skvělou kameru, děj a hodně svižný tempo - ty dvě hoďky utekly jak voda. Dal bych spíš lepší 4*, ale musím dát 5*, protože 64% je pro mě k tomuto filmu dost málo.
Drž hubu! (2003)
Tak tohle je prostě skvělá komedie v čele s vynikajícím Depardieuem a výborným Renem. Ty hlášky jsou tam prostě úžasný. Nemám, co vytknout.
Venkovský učitel (2008)
Za super výkon Lišky 2*. Jinak je to takový, že se tam nic moc neděje, pořád dokola jedno a to samý. Pro mě větší nuda.
Comeback (2008) (seriál)
Asi nejlepší český seriál a další jeden z mých oblíbených.
Chůva k pohledání (1993) (seriál)
Hlášky od začátku do konce a každý díl má nějaký děj. Pro mě jeden z nejlepších seriálů.