Recenze (226)
Joker (2019)
DC koplo Marvel kolosálně do koulí. Vidět něco atmosférou více temnějšího, budu se muset nejspíš zavřít po tmě na hajzlu a ještě k tomu zhasnout.
Coco (2017)
Neměli bychom zapomínat na ty, kteří nás měli a stále mají rádi.
Osudový dotek (2004)
Kačer překonávající sám sebe. Výborný scénář a ten děj... pro mě jednoznačné překvapení.
Černobyl (2019) (seriál)
No, nakonec. Nejspíš máme kousek Chernobylu v sobě.. každý z nás.
Avengers: Endgame (2019)
Musím nesouhlasit. Návrat do Budoucnosti není blbost!
Tenkrát v Americe (1984)
Tak jsem to konečně viděl a mám pocit, že jednou to nestačí abych to vstřebal celé.
Cobra Kai (2018) (seriál)
Skvěle vykreslený obrácený pohled na hlavní protagonisty nostalgické trilogie z 90let, který i vás donutí změnit strany. A ačkoliv Daniel se snaží navázat na chování toho správného klaďase. Nakopali by jste ho nejraději do koulí a šli trénovat do Cobra Kai! Protože William Zabka je skvělej a vy mu prostě fandíte. Člověk by si jednu fajn mikinu s logem Cobra Kai klidně i koupil žejo... Strike first, strike hard, no mercy!
Bohemian Rhapsody (2018)
Absolutní pecka, která bourá stropy v kinech stejně tak, jako Queeni bourali stropy na stadionech bez střechy! Byl jsem na tom již po třetí, věřím, že ne naposledy. Zhruba 2 měsíce od uvedení do kin stále na Queeny chodí plný dům. To jsem ještě nezažil. Rami & Oscar.
Tři mušketýři (1973)
Pro mě nejlepší filmové zpracování! Vynikající obsazení. Reed, Chamberlain, York, Heston... a další omlouvám se je jich moooc.
Pásky z Nagana (2018)
Petr Freedom! Největší, nezapomenutelný, nejemotivnější a nejdokonalejší úspěch českého sportu v celé jeho historii. Ty absolutně nejlepší scénáře píše život sám.