Oblíbené seriály (10)
Ztraceni (2004)
Hvězdná brána (1997)
Dr. House (2004)
Námořní vyšetřovací služba (2003)
Čarodějky (1998)
Sindibádova dobrodružství (1996)
Podfukáři (2004)
Hotel Babylon (2006)
Hra o trůny (2011)
Po první sezóně dávám jednoznačně pět hvězd. Tento seriál opravdu zatím nemá konkurenci ve své kategorii. Lepší opening credits jsem nikdy neviděl.