Oblíbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Úplně nejvíc nejlepší film, s každým zhlédnutím mě zas a znova dojímá - pět hvězdiček bez debat a mít pero, tak přikreslím i šestou :-)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Amadeus (1984)
Pianista (2002)
Hon (2012)
Nedotknutelní (2011)
"Ach, Francie.. sladká Francie.. Jak já ji miluju!".. Po „Le Havre“ jsou „Nedotknutelní“ dalším vynikajícím snímkem ze země galského kohouta, který nezklamal. S ještě větší dávkou černého humoru, přitom jemný, přívětivý.. Konec sladký tak akorát, „husina“ naskočila, slzičku jsem zamáčkla. A že je děj na hony vzdálen od skutečných událostí, kterými se měl inspirovat? Je mi to FUK. Zcela bezostyšně dávám 5 * této ukrutné filmové lahůdce.