Recenze (13)
Nezapomeň na lásku (2013) (TV film)
Jinak zpracováno 50x a stále poprvé. Bavili mě oba herci ale nemohla jsem se prostě zbavit dojmu, že tohle jsem už viděla a vím jak to bude pokračovat....na druhou stranu by někdy bylo fajn probudit se s nepopsaným listem před sebou :)
Herbář (2013) (pořad)
"Vařících" pořadů je opravdu víc než dost, ale tenhle je konečně aspoň trošku užitečný :) ( minimálně pro mě :)
Skyfall (2012)
3,5 občas mi to přišlo zbytečně překombinované..ale vcelku to nakonec vyznělo docela hezky. Škoda M. ale je to pochopitelné.
Kuchařská pohotovost (2009) (pořad)
Náhodou docela šikovný nápad. ;)
Sammyho dobrodružství 2 (2012)
Na to, že je to pohádka pro děti mi to přišlo až moc dospělácké...ale provedení želviček, ryb a prostředí krásné.. :)
Velkolepé století (2011) (seriál)
Viděla jsem jen pár dílů ale není to tak zlé jako mexické telenovely...líbí se mi šaty princezen a konkubín..občas nevnímám a nevadí mi to..mám to spíš jako kulisu :)
Hanni a Nanni (2010)
Pro cílovou skupinu je to odpovídající a možná i trošku poučné...je to pro děti no :)
Tady hlídám já (2012)
Občas vtipná hláška, příjemné prostředí ale samotný děj a aktéři moc nenadchli.
S Nigellou ve sváteční kuchyni (2006) (pořad)
Kamera tohoto pořadu je příšerná..možná dobré jídlo, ale nedá se na to koukat.
Česko na talíři (2011) (pořad)
Nápad není špatný, ale provedení se nepovedlo.