Poslední recenze (17)
Drive (2011)
Film, který mi dochází až postupně. Je jiný, nenásilně silný. Rozhodně se na něj musím podívat vícekrát. 5 hvězdiček mám vyhrazeno na ty nej nej filmy. Ale 4 mě připadají pro "Drive" málo.
Marley a já (2008)
Film po pejskaře. Klasický model americké rodiny nudí. Wilsona a Aniston mám rád, ale tady jen průměr. Jako pár mi moc spolu ani neseděli. Ikdyž nejsem pejskař, mám jinak silný vztah ke zvířatům. Půl filmu to byla spíše antireklama na psy. Ale ten konec byl pro mě moc dlouhý a trýznivý.
Perfect Days - I ženy mají své dny (2011)
Na první shlédnutí hodně ploché. A hodně "pražské". Zaujal pouze Ondřej Sokol. Nevím, jestli bude nějaké další shlédnutí. Spíš ne.