Recenze (148)
Já, padouch (2010)
Vtipný, zábavný (hlavně díky mimoňům) a snad i dojemný. Co víc si od animáku přát:.. Jeden z mála filmů, kde jsem překousnul i dabing, hlavně díky Lábusíkovi:).. 4*
Svítání (2009)
Tak tohle se nepovedlo... film o úpírech, kteří ovládnou celou planetu a z posledních lidí vymačkávaj litry krve se dal zvládnout určtě líp.. tohle bohužel bylo bečko jak vyšitý, děj nudný, předvídatelný.. 2*
Věznice (2000)
Mám moc rád vězeňské filmy, ale Animal factory mezi mé oblíbené určitě patřit nebude. Příběh, kdy největší boss z věznice je Willem Dafoe, je pro mě těžko uvěřitelný.. děj, kde se toho moc neděje, podivně jednoduchý útěk z vězení... takže jediný zajimavý na tomhle filmu je nakonec Mickey Rourke, kterýho jsem absolutně nepoznal:).
Ip Man (2008)
Tohle byl můj šálek kávy, výborný Donnie Yen jako mistr Wing Chun dává nakládačku všem, kdo mu přijde pod ruku. Výborně natočený, bitky tvrdý a uvěřitelný, příběh také nezaostával. A kdo se po shlednutí Ip Mana nechtěl začít učit Wing Chun?:)
Obvyklí podezřelí (1995)
Jméno Keyser Soze si asi budu pamatovat do smrti. Konec filmu patří mezi jedny z mých nejlepších filmových zážitků vůbec. Výborné herecké výkony, nemá cenu jmenovat, musel bych vypsat všechny herce.. vynikající temná atmosféra. Prostě jasných 5*
Tango a Cash (1989)
Skvělý Sly doplňovaný Kurtem Russelem, jedna z nejlepších dvojek akčních filmů.. film hezky odsejpá hlavně díky jejich hláškám, fakt jsem se dobře bavil, tento film se ani po těch letech neztratí mezi novějšími filmy tohoto žánru. 4*
Dějiny násilí (2005)
Tak tohle mě moc zklamalo. Z Východních příslibů jsem byl namlsaný, že uvidím další skvělý film s Viggem... ale bohužel jsem viděl americkou trapárnu, kde se tak moc snaží ukázat, jak rodinka skvěle funguje, až to hezký nebylo. Když se ukázal Ed Harris, tak jsem si řikal, že už to bude jen lepší, bohužel to vydrželo asi jen deset minut.. 2* víc ne
Jumper (2008)
Skvělý nápad, ale tím to bohužel končí. Film zabíjí Christensen v hl. roli, slabá dějová linka a rádoby tvrdý Samuel, kterýho mám jinak rád.. škoda.