Recenze (765)
Crash (2004)
Tenhle film byl trochu na mysleni, stez jsem vlastne chapal o co v tom filmu jde, ja to vidim na 3 hvezdy, ale na ty lepsi 3, protoze to nebyl vubec spatnej film :)
Znovu 17 (2009)
Zaca Efrona neznam, ale tady to zahral hodne dobre :)
Sólokapr (2006)
Nevim čim to je , ale tenhle film me celkem dojal, vubec nebyl spatnej byl nad mé ocekavani ! 3+ to je moje hodnoceni
Blafuj jako Beckham (2002)
Nebyl to špatný film, i kdyz jsem to fakt necekal, myslel jsem, ze to bude hodne spatny, ale nakonec to bylo celkem slusny :)
Super náhradník (2006)
Tenhle film nebyl špatnej čekal jsem to horší, ale zustalo to tak nejak na urovni :)
Příběh žraloka (2004)
Né špatná pohádka ani jsem se nejak nenudil celkem humoru bylo dost :)
Policejní akademie 3 (1986)
uz to neni jako jednicka nebo dvojka, ale bylo to jeste k smíchu :)
Policejní akademie 4: Občanská patrola (1987)
4 jeste nezkazili já osobne si myslim, že to jeste ujde :)
Policejní akademie 5: Nasazení: Miami Beach (1988)
5 díl jeste ma neco do sebe a líbí se mi :)
Discopříběh (1987)
Na to, že je to český film to nebylo vůbec špatný :) ...par scen , kde se dalo slusne se zasmát ja tomu dávám 3+ :)